لوگوی نوینگر آیریک

مزیت‌های خرید عمده آب مرکبات گیری دستی

کاور خرید عمده آب مرکباب گیری دستی در 7 گام

می خواهید به بازار پرسود و هیجان انگیزی خرید و فروش عمده وارد شوید؟ ما به شما خرید عمده آب مرکبات گیری دستی را پیشنهاد می‌کنیم. خرید انواع آب مرکبات گیری دستی از مجموعه نوینگر آیریک مزایای زیادی دارد که در این مقاله به آن اشاره خواهیم کرد.

پیش از آن می‌توانید برای اطلاع از شرایط خرید عمده از مجموعه نوینگر آیریک مقاله زیر را بخوانید.

فروش عمده تجهیزات آشپزخانه صنعتی

هشت مزیت اساسی خرید عمده

مزیت‌های خرید عمده

اینفوگراف زیر مزایای خرید عمده محصولات را برای شما فهرست کرده است

لیست مزیت های خرید عمده

شما را نمی دانم، ولی وقتی من به این فهرست و این مزایا نگاه می‌کنم چیزی به جز سودآوری نمی بینم. صادقانه بگوییم خرید عمده فرصتی است که کمتر کسی به آن به درستی و با نگاه کسب و کار نگاه می‌کند. درحالی که این روش کسب و کاری و این نگاه به بازار می‌تواند برای شما و بازار مزیت‌های زیادی داشته باشد.

7 گام برای انتخاب محصول باکیفیت

اولین قدم در یک خرید عمده خوب و سودآوری انتخاب محصول است. اما چطور می‌توانم از خرید خودم اطمینان داشته باشم؟ چطور می‌توانم یک خرید هوشمندانه داشته باشم؟

ما این مسیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

مسیر خرید عمده آب مرکبات گیری دست

گام اول: مطالعات بازار

اولین گام در هر کسب و کار و فعالیتی انجام مطالعات بازار و اطمینان از فروش  محصول در بازار مورد نظرتان است. امروز شما با استفاده از ابزارهای تحلیلی آنلاین مانند گوگل آنالیتیکز و گوگل دیتا استودیو و ابزارهای آفلاین مانند CRMها و دیگر ابزارهای تحلیلی به درک درستی از بازاری که می‌خواهید به آن وارد شوید پیدا کنید.

گام دوم: برند معتبر

امروز برندهای زیادی در بازار برای خرید عمده آب مرکبات گیری دستی وجود دارد. اما همه این محصولات و همه این برندها با هم برابر نیستند. شرکت نوینگر آیریک با 10 سال سابقه این افتخار را دارد که یکی از معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده آب مرکبات گیری دستی و دیگر تجهیزات آشپزخانه خانگی و صنعتی است.

آب مرکبات گیری دستی تولیدی مجموعه نوینگر آیریک از نمونه ترکیه ای آن محصول شرکت CAN CAN یا جان جان کپی برداری و درست شده است. البته با اصلاحاتی که آن را نسبت به نمونه ترک بسیار ممتاز کرده است.

به هر حال شما می‌توانید در زمان خرید عمده همه برندهای موجود در بازار را فهرست کنید و بهترین را از بین آنها خریداری کنید.

گام سوم: توجه به سال تولید

سالانه ده‌ها محصول به بازار معرفی می‌شود که برخی از نمونه های قدیمی بهتر هستند. خود ما به صورت مستمر اصلاحاتی در محصولات خودمان اعمال می‌کنیم. بنابراین برای حضور در بازار پررقابت امروز تجهیزات آشپزخانه بهتر این است که آخرین تولیدات را خریداری کنید.

گام چهارم: توجه به بسته بندی

متاسفانه بسیاری از تولیدی‌ها هنوز به اهمیت بسته بندی شکیل و زیبا توجه نکرده اند. بسته بندی محصولات بخشی از برندینگ کالا است که در رضایت مشتریان و ارتباطی که با محصولات برقرار می‌کنند اثر مستقیم دارد. برای همین بهتر است اگر وارد پروسه خرید عمده آب مرکباب گیری می‌شوید یا خودتان وارد همکاری با شرکت مبدا شوید و امکانات بسته بندی را تدارک ببینید و یا آنان را به اجرای بسته بندی باکیفیت ترغیب کنید.  

گام پنجم: کیفیت محصول

در ارزیابی و نقد محصول باید خودتان را جای مشتریان و مصرف کننده بگذارید. از دید خانم خانه دار و یا کارگری ویتامینه‌ای که این محصول را روزانه استفاده می‌کند به آن نگاه کنید. بی رحمانه محصول را نقد کنید. درک کامل شما از کیفیت محصول موجب بازاریابی بهتر در زمان فروش خواهد شد.

راهنمای استفاده از آب مرکبات گیر دستی

گام ششم: توجه به نظرات کاربران

آیا این محصولات در پلتفورم‌های مختلف فروشگاهی قرار دارد؟ به نظر مصرف کنندگان توجه کنید و نقدهای آنها را جدی بگیرید. به این ترتیب مشکلات و مزیت‌های محصول را از دید کسانی که عملاً مشتریان این محصولات هستند بهتر خواهید دید.

گام هفتم: خرید عمده آب مرکباب گیری دستی

حالا که همه مراحل را گذراندید و از کیفیت و فروش مرکباب گیری دستی اطمینان پیدا کردید، به زمن خرید رسیدیم. در این مرحله پیشنهاد می‌کنیم که خرید عمده آب مرکبات گیری دستی را از طریق شرکت‌های تولیدی انجام دهید.

 انتخاب تولیدکننده برای خرید عمده

شاید برای شما هم این سئوال پیش آمده که در بازار آشفته امروز با حضور ده‌ها تولیدکننده و بی شمار شرکت پخش عمده، چطور باید محصول و برند خود را انتخاب کنم. اصلاً چطور می‌توان به کسی اعتماد کرد؟

این نگرانی شما کاملاً قابل درک و موجه است. مخصوصاً اینکه می‌خواهید محصول را به صورت عمده بخرد و هزینه بالایی را انجام دهید.

در اینجا ما پیشنهاداتی را می‌دهیم که امیدواریم شما را در انتخاب برند و تولیدکننده قابل اطمینان یاری رساند:

  • توجه به برچسب محصول

برچسب محصول باید شامل اطلاعات کاملی درباره محتویات محصول باشد. بررسی برچسب محصول، می‌تواند به شما کمک کند تا مطمئن شوید که محتویات محصول درست و کامل ذکر شده است.

برچسب محصول بایستی حاوی متریال‌های مورد استفاده در محصول و مشخصات فنی باشد.

  • شفافیت تولیدکننده:

تولیدکننده باید دارای شفافیت باشد. متریال‌ها، آلیاژ آنها، قیمت‌ها، سود محصول و  استانداردهای آن باید مشخص باشد. تولیدکننده است که باید بتواند اعتماد شما را جلب کند.

متاسفانه بازار ایران از نبود شفافیت رنج می برد و این بدترین خصیصه برای آغاز کسب و کار است. بنابراین در انتخاب برند و تولیدکننده به میزان شفافیت تولیدکننده توجه کنید.

چطور باید شفافیت تولید کننده را بررسی کنم؟

بله، برای بررسی شفافیت تولید کننده محصول آب مرکبات گیری، می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:

  • وب‌سایت تولید کننده:

وب سایت شرکت آینه تمام نمایی از کیفیت شرکتی است که می‌خواهید با آن وارد رابطه همکاری شوید. سایت در کنار شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام و مخصوصاً لینکداین منبع خوبی است برای به دست آوردن اطلاعات در رابطه با شرکت. می‌توانید مدیریت و روش تولید را در سایت بررسی کنید  از میزان شفافیت آن اطمینان پیدا کنید.

  • گواهینامه‌های کیفیت:

بررسی گواهینامه‌های کیفیت محصول می‌تواند به شما کمک کند تا مطمئن شوید که تولید کننده به کیفیت محصولات خود توجه می‌کند و محصولاتش مطابق با استانداردهای مربوطه است.

در کنار آن مدارک ثبت اختراع و نشان‌های استاندارد ملی و بین المللی به شما در انتخابتان یاری می‌رساند.

راهنمای خرید عمده از نوینگر آیریک

  • شرح محصولات در سایت و بسته بندی:

تولید کننده باید به شفافیت درباره محتویات و شرح محصول خود اهمیت بدهد. توضیحاتی در مورد محصول در سایت همچنین بسته بندی به انتخاب شما بسیار یاری می‌رساند.

  • شفافیت در مورد روند تولید:

روند تولید شامل چه مراحلی است؟ کارخانه یا کارگاه در کجا قرار دارد؟ آیا امکان بازدید وجود دارد؟  امکان بازدید از مجموعه و مشاهده روند تولید به تقویت شفافیت و ساخته شدن بنای اعتماد کمک خواهد کرد.

روند تولید خلال کن دستی

  • سیاست‌های عودت و مرجوعی:

بررسی سیاست‌های عودت محصول، می‌تواند به شما کمک کند تا مطمئن شوید که تولید کننده به ارائه خدمات پس از فروش و رفع مشکلات مشتریان خود اهمیت می‌دهد.

  • اطلاعات تماس و صفحه درباره ما:

 بررسی اطلاعات تماس تولید کننده، می‌تواند به شما کمک کند تا در صورت نیاز به تماس با تولید کننده، به راحتی با او تماس بگیرید.

  • مشاوره با کارشناسان:

در صورت داشتن سوالات بیشتر درباره تولید کننده و محصولاتش، می‌توانید با کارشناسان مرتبط در صنعت و بازار مشورت کنید و نظرات آنها را در انتخاب خود در نظر بگیرید.

با توجه به مواردی که بیان شد، بررسی شفافیت تولید کننده و کیفیت محصول می‌تواند به شما کمک کند تا تصمیم درستی برای خرید محصولات خود بگیرید.

شما هر روز هفته می توانید با شماره‌های زیر با همکاران ما در مجموعه نوینگر ایریک تماس بگیرید و از مشاوره‌های آنها بهرمند شوید.

دفتر مرکزی: 02133774946

مدیر فروش: 09024380914

modir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی ندارید؟