لوگوی نوینگر آیریک

راهنمای درآمد بالا با پخش عمده تجهیزات آشپزخانه

شیوه های کسب درآمد بالا در سال‌های اخیر با آمدن شیوه های مختلف بازاریابی دیجیتال گسترش زیادی یافته‌اند. اما هنوز هم برخی شکل های بیزینس مانند خرید و فروش عمده سودآوری بالایی برای مجریان دارد. این مقاله راهنمایی کاملی برای شما در راه کسب درآمد بالا با پخش عمده تجهیزات آشپزخانه تولیدی نوینگر آیریک است.

بازار کسب و کار یعنی تصمیم گیری بر اساس منابع و آمار، سود و زیان و پیش بینی آینده بازار. برای این هدف هم باید به آمار دسترسی داشته باشید و هم بتوانید نگاه استراتژیکی و تحلیل گرانه‌ای به بازار داشته باشید. یعنی بتوانید همه نیروهای بازار و برآیند آنها را ببینید و روندها را پیش بینی کنید.

بازار تجهیزات آشپزخانه در تهران

برای ارزیابی اولیه باید سری به بورس‌های تجهیزات آشپزخانه بزنیم. چرا که ما می‌خواهیم برای رسیدن به سود در پخش عمده تجهیزات آشپزخانه، با کیفیت‌ترین محصولات را با کمترین قیمت‌ها بخریم.

تجهیزات مختلفی در بازار بورس لوازم آشپزخانه صنعتی در تهران موجود است. شما با مراجعه به چهارراه سیروس، شوش و میدان خراسان می‌توانید با حجم بالا این محصولات را خریداری کنید. اما از بابت کیفیت باید متوجه نکات خرید تجهیزات آشپزخانه باشید.

برای اطمینان از کیفیت باید از تولیدکنندگان باکیفیت تجهیزات خود را خریداری کنید. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که با نوینگر آیریک تماس بگیرید و محصولات با کیفیت تولید داخل را برای آشپزخانه صنعتی خود و یا منزل خود خریداری کنید.

8 مزیت خرید عمده از نوینگر آیریک

اساسی‌ترین تجهیزات آشپزخانه موجود در نوینگر آیریک

در حال حاضر محصولات نوینگر آیریک در 6 گروه به مشتریان ارائه می‌شود. اگر شما به دنبال راه اندازی کبابی و فست فود هستید و یا برای بازار لوازم آشپزخانه می‌خواهید تجهیزات کباب زن و همبرگر زن خریداری کنید؛ گزینه های زیر را پیشنهاد می‌کنیم.

شما می‌توانید هر یک از بخش‌های بالا را به صورت عمده خریداری کرده و با اطمینان وارد بازار شوید. به این ترتیب از دو منظر سود کرده‌اید. از یک طرف محصول با کیفیتی خریده‌اید که در بازار منحصر به فرد است و از طرف دیگر محصول را با قیمت عمده تا 50 درصد زیر قیمت خریداری می‌کنید.

 قیمت محصولات در خرید عمده

اگر به دنبال خرید عمده تجهیزات برای رستوران یا آشپزخانه صنعتی هستید، خرید عمده از تولیدکننده و بورس گزینه مناسبی است. این فروشندگان بهترین و عادلانه‌ترین قیمت را برای لوازم آشپزخانه از شما دریافت می‌کنند. معیارهای مختلفی در تعیین قیمت تجهیزات آشپزخانه  دخیل هستند که بهتر است هنگام خرید از آنها آگاه شوید.

  1. نرخ تورم و قیمت دلار
  2. برند دستگاه
  3. کیفیت دستگاه
  4. امکانات جانبی
  5. و قانون عرضه و تقاضا

با تمام این جوانب قیمت عمده محصولات تا 50 درصد پایین تر است و همان هم مشمول تخفیف‌های ویژه‌ای می‌شود.

راهنمای کسب درآمد در بازار خرید و فروش عمده تجهیزات آشپزخانه

راز موفقت در بازار پخش عمده تجهیزات آشپزخانه متفاوت از دیگر بازارها نیست. مسیر میانبری در این راه وجود ندارد. برای این مسیر باید از گذرگاه های زیر رد شوید:

1- شناخت بازار هدف

شناخت بازار مهمترین معیار در موفقیت شما است. باید بازار تجهیزات آشپزخانه را به درستی بشناسید و لیست مناسب و مورد تقاضای مخاطبان خود را به درستی تهیه کنید.

تهیه لیست مورد تقاضای مشتریان و تقسیم بندی بازار مرحله مهمی است. این لیست را می‌توانید به همراه حداقل و حداکثر هزینه محصول از مجراها و تأمین کنندگان ضمیمه کنید.

2- ساخت شبکه

هر شرکت و هر فعال بازار دارای شبکه و یا سیستمی است. در واقع موفقیت شما در بازار منوط به گستردگی و قدرت شبکه‌ای است که ایجاد می‌کنید.

مفهوم شبکه‌سازی ما به ازای مفهومی دیگری هم دارد به نام برندینگ. برندسازی به معنای شناخت خود و کسب و کارتان و به‌عنوان فعال در بازار تجهیزات آشپزخانه است.

3- از تولیدکننده بخرید

شما می‌خواهید در پخش عمده تجهیزات آشپزخانه سود کنید. بنابراین همانطور که در بالا گفته شد بهتر این است از بورس شوش و چهارراه سیروس به صورت حضوری و یا از تولیدکنندگان بخرید.

تولید کننده هم باید مثل نوینگر آیریک داراش شناسنامه و با اصل و نسب باشد. شرکتی که باکیفیت‌ترین محصولات را با منصفانه‌ترین قیمت ارائه خواهد شد.

در خرید این تجهیزات هم به متریال و کیفیت ساخت توجه کنید. لوازم آشپزخانه صنعتی از جنس استیل و یا فولاد ساخته می‌شوند. در نتیجه از درجه کیفی بالایی برخوردار بوده و شما می‌توانید مدت زمان طولانی از این تجهیزات صنعتی استفاده کنید بدون آن که خراب شود و نیاز به تعمیر اساسی داشته باشد.

این محصولات در مدت کوتاهی حجم زیادی از مواد غذایی را به بهترین شکل ممکن تهیه می‌کنند. ابعاد، بدنه مستحکم و مقاومت در برابر پوسیدگی و خوردگی بسیار مهم هستند.

4- اعتبار، اعتبار

اعتبار برای شما همه چیز است. وقتی محصولی را زیر قیمت تک و به قیمت عمده از شرکت معتبری می‌خرید، آن را زیر قیمت تک خود شرکت تولیدکننده در بازار  پلتفرم‌های فروش آنلاین قرار ندهید. این کار بازار را خراب خواهد کرد و با این کار اعتبار خود و شرکت تولیدکننده را زیر سئوال می‌برید.

همچنین همیشه و همیشه برند شرکت تولیدکننده را در زیر محصول قرار دهید.

روند خرید و فروش عمده تجهیزات آشپزخانه

پخش کنندگان عمده تجهیزات آشپزخانه و مخاطبان شرکت نوینگر آیریک با قدرت این بازار و سودی که به فعالان می‌دهد آشنا هستند. آنچه مهم است استمرار و توجه به در کار است.

ممکن است با توجه به جوی که در بازار تحت تأثیر رسانه های اجتماعی وجود دارد مبنی بر سود زیاد در کمترین زمان شما هم به صرافت افتاده باشید تا به سرعت به ثروت برسید. اما درآمد واقعی و باثبات تنها به آدم های صبور می‌رسد که در طول زمان فعالیت کرده باشند.

روند فعالیت شما در بازار پخش عمده تجهیزات آشپزخانه به این صورت است:

  1. فروشندگان و تولیدکنندگان قدیمی و معتمد خود را پیدا کنید.
  2. سه یا چهار گروه کالایی را انتخاب کنید.
  3. به تعداد کم و با قیمت عمده آنها را سفارش دهید.
  4. در بازار، شبکه‌های اجتماعی و پلتفورم‌ها آن را ارائه دهید و سود اولیه را به دست بیاورید.
  5. این چرخه را برای حجم بالاترین از کالاها تکرار کنید.
چرخه پخش عمده تجهیزات آشپزخانه

 توجه داشته باشید در بازار  پخش عمده تجهیزات آشپزخانه تولیدکنندگان و فعالان زیادی هستند. شما باید بهترین آنها را دست چین کنید. شیوه درآمد از طریق پخش عمده نیز بیشترین درآمد را در بازارهای جهانی و پلتفورم‌هایی مانند آمازون و علی بابا دارد.

برای اطلاع از قیمت تجهیزات آشپزخانه به صورت عمده با کارشناسان نوینگر آیریک تماس بگیرید:

دفتر مرکزی: 33774946

مدیر فروش: 09024380914

همچنین می‌توانید به صورت مستقیم با استفاده از فرم زیر با ما تماس بگیرید:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سوالی ندارید؟