لوگوی نوینگر آیریک

فروش عمده تجهیزات آشپزخانه صنعتی

شرکت نوینگر آیریک یکی از تولیدکنندگان معتبر بازار تجهیزات آشپزخانه صنعتی است. به جز فروش تکی، تجهیزات تولیدی این مجموعه را می‌توانید به‌صورت عمده و مونتاژ خریداری کنید. در این متن اطلاعاتی را برای خرید و فروش عمده تجهیزات آشپزخانه صنعتی از مجموعه نوینگر آیریک به شما ارائه خواهد شد.

محصولات نوینگر آیریک به دو شیوه به‌فروش می‌رسد:

  • فروش تکی
  • فروش عمده

خرید عمده چه مزیت‌هایی دارد؟

فروش عمده تجهیزات آشپزخانه صنعتی

اگر شما تأمین کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی برای رستوران‌ها و آشپزخانه‌های صنعتی هستید، با این خرید می‌توانید بین 40 تا 50 درصد زیر قیمت بازار خرید خود را انجام دهید. شما حتی می‌توانید. مسلم است که برای این شما که در ماه چندین رستوران را راه اندازی می‌کنید خرید این تجهیزات بسیار به صرفه خواهد بود.

اما هزینه بهینه تنها مزیت خرید عمده از شرکت نوینگر آیریک نیست. ما در تولید محصولات خود از بهترین متریال‌ها استفاده کرده‌ایم. مهندسی و ریخته‌گری که در تولید این تجهیزات استفاده شده است چنان دقیق بوده که می‌توانیم بگوییم شما می‌توانید برای سال‌ها انواع کارها را از این دستگاه‌ها بکشید و باز هم مثل روز اول قابل استفاده باشد.

فروش عمده تجهیزات آشپزخانه صنعتی برنامه‌ای برد-برد است که هم ما به عنوان تأمین کننده ایرانی بهره‌مند می‌شویم و هم شما از محصولاتی باکیفیت و قیمت مناسب در رستوران‌های خود استفاده می‌کنید. در واقع محصولات تولیدی نوینگر آیریک همگی ثبت اختراع شده‌اند و آمادگی داریم مدارک آن را به حضور مشتریان خود ارائه دهیم.

مدارک ثبت اختراع در مجموعه نوینگر آیریک
مدارک ثبت اختراع در مجموعه نوینگر آیریک

برای اطلاع از شرایط فروش عمده محصولات و ارتباط با کارشناسان فروش ما کافیست گزینه زیر را فشار دهید:

اگر شما به عنوان صاحب کسب و کار کوچک یا بزرگ، تامین‌کنندگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران‌دارن و صاحبان مغازه ویتامینه و یا دیگر انواع کسب و کار هستید و یا می‌خواهید به‌صورت در این حوزه سرمایه‌گذاری کنید؛ این گزینه مناسب خواهد بود.

اگر قصد تجهیز آشپزخانه صنعتی، رستوران، کافی شاپ و یا مغازه ویتامینه خود را دارید می‌توانید از این فرصت استثنایی بهره برده و با بهترین قیمت بازار کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

به صورت کلی مزایای خرید عمده تجهیزات آشپزخانه را

  • قیمت مناسب
  • کیفیت عالی
  • امکان تحویل یکجا
  • عدم نیاز به پرداخت هزینه ارسال در هر مرحله
  • بهره مندی از تخفیف های ویژه در خریدهای مازاد

کارشناسان فروش ما بهترین مشاوره را در اختیار شما قرار خواهند داد. بدیهی است که قیمت این محصولات به صورت عمده و مونتاژ بسیار به‌صرفه خواهد بود. همکاران ما در این بخش همگی دارای اطلاعات کافی و تخصصی در این حوزه هستند و به شما به عنوان مشاور یاری خواهند رساند.

همچنین این محصولات همگی از بهترین آلیاژها و متریال‌ها تهیه شده‌اند و با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار خواهند گرفت.            

چه تجهیزاتی به فروش عمده می‌رسد؟

23 محصول شرکت نوینگر در 5 زیرگروه قرار دارند که شما می‌توانید آنها را به صورت عمده و مونتاژ سفارش دهید:

دسته بندیآب مرکبات گیر صنعتیخلال کن صنعتیکباب زن دستیهمبرگر زن دستیپوست کنانواع تیغتجهیزات جانبی
محصولاتآب مرکبات‌گیر نارسیکان کروم  خلال‌کن پدالی تیغه بزرگ  کباب زن آبی  همبرگرزن  اورانوس طرح استیل17  پوست کن صنعتیتیغ بزرگ 20 در 25 منقل 
آب مرکبات‌گیر نارسیکان رنگیخلال‌کن پدالی  کباب‌زن آیریک استیل  همبرگرزن  اورانوس طرح استیل 15   تیغ  پدالی  و چهارپایه ثابت  کباب پز
 خلال‌کن چهار پایه ثابت  کباب‌زن آیریک استیل ابکاری  همبرگرزن اورانوس رنگی 17   تیغ کوچک (مخصوص پروانه ای و دیواری)سیخ جوجه
 خلال‌کن دیواری با یک عدد تیغ یدک  کباب‌زن آیریک رنگی  همبرگرزن اورانوس رنگی 15    سیخ کوبیده
 خلال کن پروانه‌ایکباب زن پانیک  همبرگرزن مرینوس 15    
  کباب زن آی تکهمبرگرزن مرینوس 13  

محصولات بالا همگی جزو پرفروش‌ترین و پرمصرف‌ترین تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی هستند. فروشگاه آنلاین نوینگر آیریک، مرکزی تخصصی برای فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی است که با بالاترین کیفیت و با استانداردهای بین‌المللی محصولات خود را عرضه می‌کند. تمامی محصولات این مرکز ثبت اختراع شده‌اند و ‌با تاییدیه و ضمانت در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

حتماً شما به عنوان صاحبان کسب و کارهای مرتبط با آشپزخانه صنعتی می‌دانید که بهره‌مندی از بهترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی به شما در بهره‌وری بیشتر کمک خواهد کرد. در برخی از نمونه‌ محصولات بالا همانند خلال‌کن و پوست‌کن خوشبختانه تنوع محصول خوبی در کشور وجود دارد. شما به عنوان صاحب کسب و کار می‌توانید با مقایسه کیفیت و قیمت محصولات به صورت هوشمندانه‌ای خرید خود را انجام دهند.

ارتباط مستقیم با تولیدکننده

در تجربه سالیان دریافته‌ایم که مشتریان عزیز ما در تجهیز رستوران و مجموعه‌های خود دو نگرانی اصلی دارند:

  • قیمت مناسب
  • کیفیت محصول

کیفیت محصولات نوینگر آیریک به‌صورت تضمین شده در اختیار شما قرار خواهند گرفت. همانطور که در بالا ذکر شد تمامی محصولات این مجموعه ثبت اختراع شده‌اند  و در تولید آنها از بهترین متریال‌های استیل، برنج و دیگر متریال‌های اساسی استفاده شده است.

همکاران محترم ما می‌توانند به‌صورت حضوری در کارخانه مجموعه نوینگر آیریک حاضر شوند و روند و پروسه تولید را از نزدیک مشاهده کنند.

گفتنی است از آنجاکه نوینگر آیریک تولیدکننده اصلی این محصولات است، شما می‌توانید همگی محصولات را به قیمت تولید و به شکل مستقیم خریداری کنید. دسترسی به تأمین کنندگان اصلی دستگاه‌ها به شما کمک می‌کند محصول مورد نیاز خود را با اطمینان بیشتری خرید کنند.

تفاوت ما با دیگر فروشندگان

لازم است مشتریان عزیز ما ابتدا در مورد شرکت نوینگر آیریک اطلاعاتی را داشته باشند. این شرکت  از سال 1380 کار خود را شروع کرد و امروز با ثبت چندین اختراع و تولید 6 دستگاه یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی است.

متخصصان ما با استفاده از مجهزترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا محصولات را تولید کرده و در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. به همین دلیل محصولات متنوع ما از جمله خلال کن از جمله مقاوم‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات بازار هستند.

 مضاف بر این مشخصات زیر خرید عمده تجهیزات آشپزخانه صنعتی را از نوینگر آیریک متفاوت کرده است.

  1. محصولات با کیفیت
  2. قیمت بسیار مناسب
  3. تولید مستقیم با بهترین کیفیت
  4. تولید انبوه محصولات
  5. تخصص نسبت به کار
  6. تجربه بالا
  7. ثبت اختراع صنعتی
  8. اعتبار و تعهد به مشتریان
  9. ارائه خدمات پس از فروش
  10. ضمانت 5 ساله

باید خرید عمده تجهیزات آشپزخانه صنعتی

مراحل فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی
مراحل فروش عمده تجهیزات آشپزخانه صنعتی

خرید به قیمت عمده سود متقابل بین فروشنده و خریدار است. شما با خرید محصولات به صورت عمده و به قیمت مناسب می توانید صرفه جویی زیادی خواهید کرد. فروشندگان نیز درگیر مشکلات و روند فروش خرد نخواهند شد و از این منظر به سود اوست.

با اینحال برای اعتماد متقابل در فروش عمده تجهیزات آشپزخانه صنعتی دشوارتر است. خرید هزار یا دو هراز عدد از یک محصول نیاز به روندی دارد که ما در مجموعه نوینگر آیریک می‌کوشیم آن را ایجاد کنیم. ما در تلاش هستیم که با خدمات مناسب پس از فروش و خدمات فروش تجربه خوبی را در خرید برای شما رقم بزنیم.

به منظور ارائه خدمات مناسب در تلاش هستیم که هزینه ی بسیار خوب و مطلوبی برای خرید ارائه دهیم. از کیفیت نهایی می توانید به طور کامل راضی باشید.

فقط کافی است یکبار گزینه خرید از ما را در اولویت قرار دهید برای همیشه جزو مشتریان دائمی ما خواهید بود. هدف ما ایجاد رابطه و تجربه فروشی به یاد ماندنی با شما است.

مشتریان فروش عمده تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تمامی کسب و کارهای و آشپزخانه‌های صنعتی در مراکز مسکونی، تجاری و صنعتی می‌توانند به صورت بالقوه مشتریان ما باشند. به صورت کلی مشتریان تجهیزات آشپزخانه صنعتی به زیرگروه‌های زیر تقسیم‌بندی می‌شوند:

  • رستوران‌ها، فست فودها، کبابسراها
  • کافی شاپ‌ها، مغازه‌های ویتامینه
  • آشپزخانه‌های صنعتی
  • بیمارستان‌ها و کارخانه‌ها
  • تامین کنندگان تجهیزات آشپزخانه
  • راه‌اندازان رستوران

در فروش عمده تجهیزات آشپزخانه صنعتی از مجموعه نوینگر آیریک ما نظرات و حساسیت‌های مشتریان را در نظر می‌گیریم. سعی می‌کنیم در رابطه‌ای متقابل به گونه‌ای که به نفع دو طرف باشد به رابطه‌ای بلندمدت با شما برسیم. در واقع ما مشتریان فروش عمده را همکاران خود در نظر می‌گیریم.

ارتباط با ما

برای خرید عمده می‌توانید از طریق فرم زیر طلاعات خود را برای ما ارسال کنید. کارشناسان ما فوراً با شما تماس خواهند گرفت و اطلاعات مورد نیاز برای خرید عمده تجهیزات آشپزخانه صنعتی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

    کارشناسان ما بطور 24 ساعته و هفت روز در هفته آماده ثبت سفارش شما عزیزان هستند. تیم تخصصی وبسایت نوینگر آیریک حاضر است تا هر نوع سفارش عمده و پرچون شما عزیزان را پذیرفته و سفارش شما را در اسرع وقت در اختیار شما قرار بدهد.

     ما در بزرگترین کارگاه تولیدی تجهیزات آشپزخانه صنعتی پذیرای حضور گرم شما کاربران عزیز اعم از شرکت ها، مغازه‌دارها و مشتریان همیشگی خود هستیم.

      کاربران عزیز می‌توانند با وارد شدن در بخش ارتباط با ما اطلاعات خود را ثبت کرده وارد فروشگاه  آنلاین ما شوند.

     و به‌طور مستقیم با کارشناسان کارگاه تولیدی بزرگ ما تماس حاصل فرمایند و یا بطور مستقیم از فروشگاه نوینگر آیریک خریداری کنند.

    سوالی ندارید؟