لوگوی نوینگر آیریک

روش استفاده از آب مرکبات گیر دستی

آب مرکبات گیری دستی

استفاده از آب مرکبات گیر دستی یا آب پرتقال گیر کار بسیار ساده‌ای است. شما به راحتی با یک اهرم ساده می‌توانید آب انواع مرکبات را بگیرید. وسیله ای  با نام انگلیسی Citrus Juice Machine مناسب برای استفاده در منازل و کادویی برای تازه عروس‌ها.

حتماً شما هم  انواع آب میوه گیر را روی پیشخوان کافی شاپ‌ها و مغازه‎‌های ویتامینه دیده‌اید. خوب این وسیله‌ای که در شرکت نوینگر آیریک تولید شده و در خدمت مشتریان و هموطنان قرار می‌گیرد ازنوع دستی است. مزیت آن چیست؟ هرینه انرژی کمتر، عمر بیشتر و فرار از مشکلات نگهداری که معمولاً دستگاه‌های برقی و پیچیده دارند.

با استفاده از اهرم دستگاه، امکانی فراهم شده است تا با کمترین زمان و انرژی انواع مرکبات مانند نارنج، پرتغال، لیمو، گریپ فروت تهیه شود. کافی است که مرکبات از وسط نصف شوند و و آب مرکبات مورد نظر را تا قطره آخر استخراج کنید.

ویدئوی زیر روش استفاده از آب مرکبات گیری دستی را به خوب نشان می‌دهد.

این دستگاه از بخش‌های زیر تشکیل شده است:

  • پایه
  • اهرم دستی
  • درپوش استیل
  • سر مخروطی
  • صافی
  • ظرف جمع‌آوری آبمیوه
  • دهانه‌ی ضد چکه خروج آبمیوه
  • بدنه‌ی اصلی

این وسیله بسیار می‌تواند برای شما بهینه باشد. کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

  • دستگاه را روی سطح صاف و محکم قرار دهید.
  • مرکبات را از وسط نصف کرده و نیمی را در قسمت مخروطی آب مرکبات گیر بگذارید.
  • لیوان را در قسمت مخصوص به خود بگذارید.
  • با استفاده از اهرم کاملاً مرکبات را فشار دهید تا آب آن کاملاً گرفته شود.
  • آب مرکبات فشرده شده در قسمت لیوان تخلیه خواهد شد.

درباره آب مرکبات گیری دستی شرکت نوینگر

مشخصات آب مرکبات گیری دستی
مشخصات آب مرکبات گیری دستی

استفاده از آب مرکبات گیری دستی مزیت‌های زیادی دارد:

  • استحکام و قدرت بالا
  • راحتی در استفاده
  • راحتی در تمیزکاری
  • امن
  • عمر مفید بالا

استفاده از این دستگاه نسبت به نمونه‌های برقی بهینه‌تر است. با سرعت بیشتری می‌توانید آب میوه‌ها را بگیرید و سریعتر و راحت‌تر شسته می‌شود. شرکت CANCAN ترکیه از سال 1958 تا کنون این دستگاه را تولید می‌کرده و هنوز هم تولید می‌کند. کیفیت دستگاه فوق العاده بالا است و به کشورهای مختلفی صادر می‌شود.

با 5 کیلوگرم وزن  و 25 سانتیمتر ارتفاع می‌توان از آن در هر خانه و در هر رستوران و کافی شاپی از آن استفاده کرد.

چطور عملکرد آب مرکبات گیر دستی را به حداکثر برسانیم؟

روش‌هایی وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید میزان آبی که تهیه می‌کنید را به حداکثر برسانید. یعنی اینکه آب بیشتری را از همان میزان مرکبات به دست بیاورید. در اینجا  3 راز را به شما می‌گوییم که می‌توانند به شما کمک کنند:

  1. گرم کردن مرکبات: مرکبات را معمولاً از یخچال بیرون می‌آورند و همان زمان آب آن را می‌گیرند. اما بهتر این است که دمای میوه برای عملیات آب گیری برابر دمای اتاق باشد. پیشنهاد می‌کنیم که 20 تا 30 دقیقه قبل از گرفتن آب مرکبات یا میوه‌های دیگر، آنها را در محیط اتاق قرار دهید. حتی می‌توانید پرتقال، گریت فروت و دیگر مرکبات برای سرعت عمل بیشتر در مایکروویو قرار دهید.
  2. غلتاندن مرکبات: قبل از عملیات آب گیری و دو نیم کردن مرکبات، آنها را حسابی بغلتانید. زیر دستتان قرار دهید و و کمی آن را له کنید. به این ترتیب کمی آب آن در می‌آید و آماده آب گیری خواهد شد.
  3. توجه به حجم پالپ: برخی دوست ندارد در آب میوه خود پالپ داشته باشند و برخی برعکس از آن لذت می‌برند. داشتن پالپ در آب میوه موجب افزایش حجم آن خواهد شد.

حجم آب در هر یک از مرکبات:

نگهداری و استفاده از آب مرکبات گیر دستی

این دستگاه استحکام و مقاومت خوبی دارد. با خرید آب مرکبات گیری شرکت نوینگر آریک دستگاهی را خریداری کرده‌ای که می‌توانید برای مدت‌ها یعنی سال‌ها و دهه‌ها آن را به صورت روزمره استفاده کنید. مهندسی انجام شده در شیارها و اهرم موجب شده است که دستگاه شما از جایی که بیشتر آب مرکبات گیرهای دستی خراب می‌شوند هیچ آسیبی نبیند.

با این همه برای عملکرد بهتر لازم است نکاتی را در نظر بگیرید.

  1. تمیزکاری دستگاه بعد از هر روز استفاده.
  2. خشک کردن قطعات پس از شستن
  3. استفاده از پارچه لطیف و نرم برای خشک کردن
  4. عدم استفاده از شوینده‌های اسیدی
  5. استقرار دستگاه در مکانی صاف و مستحکم

از آب مرکبات گیر دستی کجا استفاده کنیم؟

اگر قبل از این شما دستگاه برقی  داشتید که آب انواع میوه‌ها ومرکبات را با آن می‌گرفتید؛ حتماً از ضعف این دستگاه‌ها و مشکلات نگهداری آنها مطلع هستید.

با آب مرکبات گیر دستی می‌توانید عصاره پرتقال، نارنج، لیموترش و گریپ فروت را بگیرید. با استفاده از آن می‌توانید نیاز ویتامین بدنتان را تامین کنید و لذت ببرید. وسیله‌ای مناسب برای منازل و هدیه برای تازه عروس‌ها.

به جز این از آب مرکبات گیر دستی می‌توانید در موقعیت‌های زیر استفاده کنید:

  • رستوران‌ها
  • آشپزخانه‌های صنعتی
  • مجموعه‌های ویتامینه

چطور آب مرکبات گیر دستی بخریم؟

می‌توانیم این دستگاه را از منابع مختلفی بخریم. دستگاه‌های مرکبات گیری دستی مختلفی در بازار موجود است و سایزها و ابعاد مختلفی دارند. جنس محصول نیز بنا بر برند تغییر می‌کند. البته دستگاه موجود در سایت نوینگر آیریک از جنس آلومینیم، برنج، استیل درست شده است.

برای خرید این محصول می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید. توجه داشته باشید به دلیل نوسان قیمت ارز تغییر می‌کند.

  

شرکت نوینگر آیریک همانطور که در بالا به آن اشاره کردم یکی از شرکت های است که سال هاست در زمینه تولید انواع دستگاه آب میوه گیری فعالیت می کند، نوینگر آیریک یکی از بهترین امکانات که خرید آنلاین می باشد را در سایت خود برای سهولت در خرید هموطنان قرار داده است.

شما هوطنان عزیز از سراسر کشور می توانید در کمترین زمان ممکن خرید آلاین انواع آب میوه گیر را از سایت نوینگر آیریک انجام دهید، برای کسب اطلاعات بیشتر با استفاده از شماره های درج شده در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی ندارید؟