لوگوی نوینگر آیریک

چطور در خرید عمده به نوینگر آیریک اعتماد کنم؟

کاور اعتماد به تولیدکننده

می‌خواهید وارد بازار خرید و فروش عمده تجهیزات آشپزخانه شوید اما نمی‌دانید به کدام تولیدکننده باید اعتماد کرد. بسیار نگرانی واقع بینانه‌ای است. راستش بازار ایران از مشکل اعتماد متقابل رنج می ‌برد.

در این مقاله به این موضوع می‌پردازیم که چطور در خرید عمده می توان به محصول تولیدی نوینگر آیریک اعتماد کرد. خریداران باید چه نکاتی را مدنظر قرار بدهند.

نکات مهم برای اعتماد در خرید عمده به میزان شفافیتی است توانسته در بازار و نزد مشتریان ایجاد کند. پیش از این مقاله‌ای را در زمینه شفافیت در خرید عمده منتشر کرده‌ایم.

مطالعه نظرات مشتریان

قدم اول در خرید؛ خواه تکی و خواه عمده از بررسی نظر مشتریان قبلی شروع می‌شود. خوشبختانه امروز شما می‌توانید از منابع متعددی نظرات مشتریان قبلی را بررسی کنید. مثلاً می‌توانید به پلتفورم‌های مختلفی بروید که محصول در آنجا قرار گرفته و نظرات مشتریان را در آنجا مطالعه کنید.

وب سایت‌های خرید آنلاین، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سایت رسمی نوینگر آیریک جاهایی است که می‌توانید این نظرات را مشاهده کنید.

در خرید عمده لوازم و تجهیزات آشپزخانه شما باید به شامل نقاط قوت و ضعف، کیفیت و قابلیت‌های مختلف محصول توجه کنید. همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش بسیار مهم است.

مجموعه ما گارانتی را به صورت 2 ساله و 5 ساله ارائه می‌دهد و خدمات پس از فروش نیز به صورت دائمی است.

مشاهده مشخصات فنی در سایت و محصول

مهم است که شرکتی که از آن محصولات خود را خریداری می‌کنید شفافیت لازم را داشته باشد. به این ترتیب که برچسب محصول در روی بدنه باید درج شود و در آن متریال‌ها، آلیاژ آنها، مشخصات فنی باید به اطلاع مصرف کننده برسد.

همچنین بایستی تمام اطلاعات فنی و البته روش استفاده و نکات اساسی به اطلاع مخاطبان برسد.

در مشخصات فنی محصولات آشپزخانه و تجهیزات آشپزخانه صنعتی باید اطلاعات مهمی در مورد کیفیت و عملکرد دستگاه‌های مختلف ارائه شود.

برخی از وب سایت های فروشگاهی، راهنمای خرید برای محصولات تجهیزات آشپزخانه ارائه می دهند که می توانید از آنها برای اطلاعات بیشتر استفاده کنید. این راهنماها می توانند شامل راهنمایی ها برای انتخاب محصول، مقایسه محصولات و غیره باشند.

مقایسه محصولات مختلف

شما به عنوان خریداری عمده لازم است از تمامی محصولات موجود در بازار اطلاع خوبی داشته باشید و پس از بررسی و نقد بهترین و به صرفه‌ترین آنها را برای پخش عمده انتخاب کنید.

مثلاً  در خرید انواع خلال کن دستی محصولات مشابه زیاد هستید. پیشنهاد ما این است که در ابتدا تعداد محدودی را خریداری کنید و بر اساس میزان فروش هرکدام تصمیم بگیرید که روی کدام می‌توانید سرمایه‌گذاری کنید.

البته میزان فروش تنها مساله‌ای نیست که باید به آن توجه کنید. نکات فنی و کیفیت انواع خلال کن دستی در عمل بسیار اهمیت دارند. محصولات باکیفیت ارتباط شما با مشتریان را به شکل بهتری تضمین می‌کنند.

می توانید محصولات مختلف تجهیزات آشپزخانه را با یکدیگر مقایسه کنید. با مقایسه قیمت، کیفیت و ویژگی های مختلف محصولات می توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

بسته به نوع محصولات تجهیزات آشپزخانه، ویژگی های مختلفی وجود دارد که باید برای مقایسه محصولات مختلف مورد توجه قرار گیرند. با این حال، برخی از ویژگی‌های مهمی که باید برای مقایسه محصولات تجهیزات آشپزخانه در نظر گرفته شوند، عبارتند از:

در مقایسه انواع محصولات این نکات را باید درنظر داشته باشید:

  1. کیفیت ساخت: شامل کیفیت ساخت محصول، استحکام، فناوری استفاده شده و عمر مفید.
  2. عملکرد: شامل سرعت، قابلیت تنظیم و توانایی آن در انجام وظایف مورد نظر است.
  3. ایمنی: ایمنی بالا و قابلیت استفاده آسان برای کودکان و سالمندان.
  4. قیمت: به دنبال محصولات با بهترین قیمت و کیفیت در بازار بگردید.
  5. ظاهر و طراحی: برای مقایسه محصولات، به دنبال محصولات با طراحی جذاب و ظاهری زیبا بگردید.
  6. قابلیت نگهداری و تعمیر: محصولات با قابلیت نگهداری و تعمیر آسان، معمولاً مزیت بیشتری در بازار دارند.

توجه به بررسی‌های مستقل

برخی از تهیه‌کنندگان ویدئوهای نقد و بررسی، برخی از سایت‌ها و همچنین برخی از آشپزها به صورت مستقل محصولات را از نظر کیفی بررسی می‌کنند. به بررسی ها و ارزیابی‌های مستقل توجه کنید. شما می‌توانید این بررسی‌ها را در وب‌سایت‌های مستقل و به ویژه وب سایت‌های اشتراک فیلم مشاهده کنید.

شرایط فروش عمده

به شرایط فروش عمده توجه کنید. تولیدکننده در شرایط فروش عمده سیاست ‌گذاری‌هایی را اعمال کرده است که ممکن است به سود شما نباشد. تولیدکننده را انتخاب کنید که بتوانید در یک همکاری دوجانبه به صورت طولانی مدت با او همکاری کنید.

برای خرید عمده محصولات نوینگر آیریک می‌توانید از دو راه اقدام کنید:

  • تماس مستقیم

می توانید به با دفتر مرکزی نوینگر آیریک به شماره زیر تماس بگیرید. کارشناسان ما در ساعات اداری پاسخگوی شما خواهند بود:

دفتر مرکزی:  02133774946

همچنین می‌توانید با مدیریت فروش تماس بگیرید و کار مشاوره در خرید عمده از نوینگر آیریک را به صورت مستقیم انجام  دهید:

مدیر فروش: 09024380914

  • فرم تماس

روش دوم استفاده از فرم تماس است. به این صورت که اطلاعات تماس خود را به صورت عمده درج کنید:

    modir

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سوالی ندارید؟