لوگوی نوینگر آیریک

8 مزیت اساسی خرید عمده از نوینگر آیریک

شرکت های زیادی هستند که در بازار راه اندازی رستوران و تأمین و تجهیز آشپزخانه‌های صنعتی حضور دارند. برای این شرکت‌ها بهینه‌تر و معقول‌تر آن است که تجهیزات آشپزخانه را به صورت عمده و با قیمت پایین‌تر از شرکت‌های تولیدکننده بخرند و در اختیار مشتریان خود قرار دهند. در این مقاله ما 8 مزیت خرید عمده از نوینگر آیریک را شرح داده‌ایم.

گفتنی است که شرکت نوینگر آیریک یکی از شرکت‌های قدیمی در حوزه تولید تجهیزات آشپزخانه و تجهیزات آشپزخانه صنعتی است. ما کالاهای خود را به صورت تکی و عمده به فروش می‌رسانیم. شما به عنوان خریدار کافی است تا با ما تماس بگیرید و یا از طریق فرم، درخواست خود را برای ما ارسال کنید.

همچنین ما در روند تجهیز و تأمین تجهیزات آشپزخانه قدم به قدم همراه شما راه اندازان رستوران خواهیم بود. شما می‌توانید نوینگر آیریک را به عنوان شریک تجاری مورد اعتماد در نظر بگیرید و خرید با کیفیتی را تجربه کنید.

گفتنی است برای اطلاع از شرایط فروش عمده تجهیزات آشپزخانه به این لینک مراجعه بفرمایید:

1- کیفیت درجه یک محصولات

اولین مزیت خرید از نوینگر آیریک بهره مندی از محصولات بسیار باکیفیت است. در این مجموعه در تولید تجهیزات خود را بهترین متریال‌ها استفاده می‌کند.

 ما در تولید تجهیزات آشپزخانه از چدن، آلومینیوم، پلاستیک ABS و استیل استفاده می‌کنیم. این متریال‌ها را می‌توان با کیفیت‌های مختلفی تهیه کرد که در کیفیت و طول عمر محصول اثر می‌گذارد. از همین روی ما در تولید محصولات از بهترین نوع آن بهره می‌بریم تا محصولات باکیفیتی را تحویل مشتریان خود قرار دهیم.

در حال حاضر در 6 زیرگروه مختلف و 16 محصول تولیداتی را داریم که در جدول زیر نام آنها و متریال مورد استفاده در آن ذکر شده است:

دسته بندی محصولاتمتریال های مورد استفاده
آب مرکبات گیریاستیل ضدزنگآلومینیومبرنجپلاستیک ABS
خلال کن دستیاستیل ضدزنگآلومینیومآهن و چدنپلاستیک ABS
کباب زن دستیاستیل ضدزنگآلومینیوم  
همبرگر زناستیل ضدزنگآلومینیوم  
پوست کن صنعتیاستیل ضدزنگآلومینیوم  
کباب پز  ورق فولادی گالوانیزه 

2- منبعی مطمئن با خدمات پس از فروش دائمی

یکی از نگرانی‌های خریداران، خدمات پس از فروشی است که شرکت‌های تولیدکننده و تأمین کننده ارائه می‌کنند. متأسفانه در این زمینه در شرکت‌های ایرانی ضعف وجود دارد.

خرید تکی و یا خرید عمده از شرکت نوینگر آیریک این مزیت را دارد که می‌توانید از خدمات پس از فروش مادام العمر ما بهره‌مند شوید. خدماتی مانند تعویض تیغه‌ها و همچنین تعویض فنرها جزو این لیست قرار می‌گیرند. کیفیت بالای این محصولات بسیار بالا است و با گارانتی 2 و 5 ساله ارائه می‌شوند که نشاندهنده اعتمادی است که به محصولات خود داریم.

3- قیمت بسیار مناسب

محصولات ما هم در نوینگر آیریک از قیمت دلار و تورم بازار تاثیر می‌پذیرد. برای مثال استیل استفاده شده در این تجهیزات همگی از خارج از ایران وارد می‌شود و قیمت آن با قیمت دلار تغییر خواهد کرد. با این همه در طول یک دهه فعالیت نوینگر آیریک کوشیده‌ایم قیمت این محصولات را به شکل بهینه و مناسب برای مصرف کننده  باقی نگهداریم.

توجه داشته باشید که در خرید عمده محصولات نوینگر آیریک شما بعضاً تا 50 درصد کمتر از قیمت محصولات تک کالا را خریداری می‌کنید. بنابراین خرید عمده آن برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

4- حتی تخفیف بیشتر با خرید عمده از نوینگر آیریک

با وجود هزینه بسیار پایین در خرید عمده از نوینگر آیریک، شما می‌توانید باز هم تخفیف بگیرید. این موضوع به نوع همکاری ما و اعتماد متقابلی برمی‌گردد که بین طرفین ایجاد خواهد شد.

با وجود قیمت‌ها شکسته شده در خرید عمده تجهیزات آشپزخانه می توانید باز هم از مجموعه ما تخفیف بگیرید و همکاری بلندمدت ما را ادامه دهید.

5- امکان درخواست استعلام قیمت

شما به عنوان تأمین کننده و راه انداز رستوران صنعتی می‌توانید ازما درخواست استعلام قیمت داشته باشید.  شما می‌توانید درخواست استعلام قیمت را از طریق فرم پایین همین مقاله برای ما ارسال کنید و ما بالافاصله آن را در خدمت شما قرار می‌دهیم.

6- امکان عودت کالای خریداری شده

ممکن است شما کالایی را که خریداری کرده‌اید نتوانید به درستی بفروشید و یا رستوران دارها ترجیح دهند از کالاها و برندهای دیگری در مجموعه خود استفاده کنند. البته بسیار بعید است که نتوانید از کالاهای باکیفیت را به فروش برسانید اما این امکان وجود دارد که شما کالای خریداری شده را پس بفرستید.

ما کالا را در صورت کامل تحویل می‌گیریم. شرایط عودت به شرح زیر است:

  • هزینه کالا اول گرفته می‌شود.
  • تنها کالاهایی دریافت می‌شوند که بازنشده باشند و استفاده نشده باشند.
  • کالاهایی که در باز آسیب دیده‌اند تحویل گرفته نمی‌شود.
  • هزینه بار کالای بازپس فرستاده شده به عهده مشتریان است.

7- ارسال کم هزینه، سریع و مطمئن

یکی دیگر از مزایای خرید عمده از نوینگر آیریک ارسال کم هزینه و سریع و مطمئن کالا است. در این نوع خرید شما هزینه کمتری برای بار می‌پردازید. در صورتی که محصولات کمی را خریداری کنید به صورت  پیوسته باید هزینه بار جداگانه ای را هم بپردازید.

ما تلاش داریم که هرچه سریعتر و با هزینه بهینه‌تری محصولات خریده شده را به مشتریان خود تحویل دهیم. همچنین می‌خواهیم کالایی سالم را به شما تحویل دهیم.

8- امکان تحویل یکجا

مزیت دیگر خرید عمده از نوینگر آیریک امکان تحویل یکجای محصولات است. برای راه اندازی رستوران تجهیزات مختلفی مورد نیاز است و با استفاده از این امکان شما هزینه بار کمتری می‌پردازید و در پروسه کاری نیز در زمان راه اندازی و کار صرفه جویی زیادی خواهید کرد.

 برای خرید عمده از نوینگر آیریک کافی است که از فرم زیر درخواست خود را برای ما ارسال کنید. همچنین می‌توانید با شماره تماس زیر با مجموعه ما تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید:

    شماره دفتر مرکزی: 02133774946

    مدیر فروش: 09024380914

    همچنین شما می‌توانید برای اطمینان از کیفیت ساخت محصولات به کارخانه ما واقع در جاده خاوران بروید. کافی است هماهنگی‌های لازم را با مجموعه برای این بازدید انجام دهید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سوالی ندارید؟