لوگوی نوینگر آیریک

ساخت خلال کن سیب زمینی صنعتی دستی

روند تولید خلال کن نوینگر ایریک

یکی از افتخارات شرکت نوینگر آیریک فعالیت در زمینه تولید و ثبت چندین اختراع جدید است. تمامی محصولاتی که در فروشگاه آنلاین نوینگر آیریک گذاشته شده است محصول دست توانگر کارگران و مهندسان شرکت است که با تلاشی شبانه روز مشغول کار و تلاش هستند. ساخت خلال کن سیب زمینی نیز یکی از کارهای تازه ای بود که نوینگر آیریک آن را به نام خود ثبت کرده است.

انواع خلال کن در نوینگر آیریک با کیفیت بسیار بالایی ساخته می‌شوند. این محصولات چنان با کیفیت هستند که شما می‌توانید از آنها را با هر محصول وارداتی در آشپزخانه صنعتی و رستوران خود معاوضه کنید. به عبارتی این محصول با نمونه‌های خارجی قابل رقابت است.

استفاده از خلال کن در آشپزخانه صنعتی

روی هم رفته سه اختراع در مجموعه نوینگر آیریک ثبت شده است. محصولات ما در کارگاه صنعتی واقع در جاده خاوران قرار گرفته است و دارای چندین خط تولید است. البته در این مقاله تنها به خلال کن پرداخته می‌شود.

ما این محصولات را طراحی و تولید کرده‌ایم و در طول مدت ارائه در بازار آن را ارزیابی و اصلاح کرده‌ایم.

از آنجا که سیب زمینی مصرف بسیار بالایی در آشپزخانه صنعتی دارد و محصولات نوینگر آیریک با استقبال و فروش خوبی روبرو بوده‌اند، این ارزیابی‌ها در طول زمان بهتر و کامل‌تر شده است.

گفتنی است که به جز سیب زمینی؛ دیگر صیفی جات مصرفی در آشپزخانه صنعتی نیز با این دستگاه خورد و خلال شده  برای مصرف در خط تولید آشپزخانه به کار می‌رود.

البته بیشتر خلال کن های موجود در بازار به صورت برقی کار می‌کنند. در عین حال بیشتر نیازهای آشپزخانه‌های صنعتی نیازی به این دستگاه‌های برقی ندارند. برای خرید دستگاه‌های برقی هم سرمایه بالایی نیاز است و شیوه نگهداری و تعمیر آنها نیز سخت تر و هزینه بردار است.

خلال کن سیب زمینی تولیدی نوینگر آیریک، این مزیت را دارند که هم سرعت کار در آشپزخانه صنعتی را بالا می‌برد و در عین حال نیازی به نگهداری و تعمیر پیچیده‌ای ندارد.

6 مرحله تولید خلال کن سیب زمینی

دستگاه خلال کن سیب زمینی خواه دستی یا پدالی خواه برقی شامل قالب و روند مشخصی است. انرژی مشخصی مورد نیاز است و مسیر و تونلی که سیب زمینی یا دیگر صیفی جات را به سمت تیغه روانه می‌کند.

تیغه از استیل ضدزنگ درست شده است و بدنه دستگاه از  جنس آلومینیوم و یا چدن است.

طراحی و ساخت دستگاه خلال کن سیب زمینی شامل 6 مرحله است:

  1. ارزیابی هزینه و خریداری متریال‌های مورد نیاز؛
  2. ریخته گری بخش‌های مختلف خلال کن سیب زمینی با قالب‌های آماده
  3. پرداخت در کارگاه
  4. رنگ کاری الکترواستاتیک یا رنگ کوره‌ای
  5. لیزر استیل مورد استفاده
  6. مونتاژ در کارگاه

استحکام دستگاه

متریال مورد نیاز در ساخت و تولید خلال کن سیب زمینی شامل آلومینیوم و استیل است.

در تولید دستگاه خلال کن سیب زمینی آنچه مورد توجه و تاکید کارشناسان نوینگر آیریک است، کیفیت و استحکام دستگاه است. این دستگاه باید به مدت طولانی و در روز ده‌ها بار مورد استفاده قرار بگیرد. برای همین استحکام دستگاه اهمیت دارد.

تیغه‌های خلال کن دستی

نکته بعدی در کیفیت خلال کن سیب زمینی، خلال کن‌های آن است. در خلال کن سیب زمینی  تولیدی نوینگر آیریک تیغه‌هایی در  دو اندازه استفاده می‌شود:

  • ابعاد 15×15 سانت
  • ابعاد 20×25 سانت (مخصوص سایز 10 و برای کاهو)

این تیغه‌ها در سایزهای زیر در مجموعه نوینگر آیریک تولید می‌شوند:

  • اسلایسر
  • تیغه 6
  • تیغه 9
  • تیغه 10
  • تیغه 12
  • تیغه 15

شما می‌توانید بر حسب نیاز خود انواع خلال کن را به همراه تیغه‌های آن سفارش داده و از آن در آشپزخانه خود استفاده کنید.

در شرکت ساخت انواع خلال کن صنعتی دستی سیب زمینی با کیفیت بالا صورت می گیرد و در نمایندگی های معتبر با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می‌گردد.

نوینگر آیریک به‌عنوان شرکت معتبر و بزرگ ساخت و تولید انواع خلال کن صنعتی دستی سیب زمینی با کیفیت بالا و اندازه های مختلف صورت می‌گیرد. این خلاکن‌های تولیدی شرکت بسیار مقاوم در برابر ضربات شدید است و از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند.

این محصول با کیفیت در تمامی نمایندگی های سراسر کشور موجود است و با قیمت مناسب به مشتریان عزیز عرضه می‌گردد.

modir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی ندارید؟