لوگوی نوینگر آیریک

درست کردن کوبیده با کباب پز خانگی و کباب زن دستی

کوبیده با کباب پز خانگی

می‌خواهید در منزل کباب کوبیده درست کنید و نمی‌دانید چطور؟ روش درست کردن کباب کوبیده در منزل را سرچ می‌کنید ولی چیزی پیدا نمی‌کنید. یعنی تمام این کوبیده‌ها نیاز به تجهیزاتی صنعتی دارند که جای آنها در خانه نیست. حتی سیخ کردن کباب کوبیده نیاز به مهارت کباب زن‌های حرفه‌ای دارد. اما ما در این مقاله می‌خواهیم درست کردن کوبیده با کباب پز خانگی و کباب زن را به شما آموزش دهیم.

سیخ کردن گوشت‌ها در خانه

برای این کار شما به کباب زن نیاز دارید. در بازار می‌توانید انواع کباب زن دستی را پیدا کنید. در مجموعه نوینگر آیریک هم انواع کباب زن موجود است که شما بر حسب نیاز خودتان می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

از نمونه ساده تر شروع می‌کنیم.

  • کباب زن پانیک: این نوع کباب زن مناسب برای منزل و با آن خیلی ساده می‌توانید 100 گرم گوشت چرخکرده را سیخ کرده و آماده کباب کردن کنید.
  • کباب زن آیتک: این دستگاه کمی حرفه‌ای تر است و می‌توانید با آن 1300 گرم گوشت را به سیخ زده و تصوری زیبایی از کباب کوبیده درست کنید.
  • کباب زن آیریک: در تولید این دستگاه از آلومینیوم دایکاست شده استفاده می‌شود. با این دستگاه می‌توانید به سادگی روزانه ده‌ها و بلکه صدها سیخ کوبیده را درست کنید. برای همین نه تنها در منزل بلکه برای آشپزخانه‌های صنعتی و کبابی‌ها نیز می‌توان از این دستگاه استفاده کرد.
  • کباب زن آبی: حرفه‌ای ترین دستگاه کباب زن دستی یا کباب زن خانگی نوع آبی آن است. شما آب گرم را در قسمت مخصوص به خود می‌ریزید. حالا کافی است کوشت و سیخ را هم اضافه کرده و با فشار بسیار اندکی سیخ کوبیده شما حاضر است.

همانطور که گفته شد خرید کباب زن دستی تنها برای منزل و مصارف خانگی نیست. این دستگاه می‌تواند سرعت کار در آشپزخانه صنعتی را هم بسیار افزایش دهد. وسیله‌ای پرکاربرد که با استفاده از آن به راحتی گوشت‌ها را به سیخ‌های کوبیده می‌چسپانید.

همین طور شما می‌توانید این دستگاه را به جاهای مختلف ببرید و در دورهمی‌ها در دل طبیعت به سرعت سیخ‌های کباب را سیخ کنید. استفاده از دستگاه کباب زن دستی نیاز به مهارت خاصی ندارد و شما به راحتی می توانید در منزل یا محیط بیرون از آن استفاده نمایید و مانند یک سرآشپز حرفه ای کباب کوبیده خود را تهیه کنید.

مزیت استفاده از کباب زن دستی چیست؟

  • سرعت بالا در کباب زدن.
  • راحتی برای استفاده در منزل.
  • گوشت به دستگاه نمی‌چسپد.
  • تمیزکاری آن بسیار ساه است.

در اینجا باید بگوییم که به جز موارد عمومی بالا محصولات نوینگر آیریک مزیت‌های ویژه‌ای دارند که باید در سه گزینه زیر آنها را خلاصه کرد:

  • به دلیل استفاده از تفلن، گوشت‌ها بوی فلز یا پلاستیک نمی‌گیرند.
  • بوی بدی توسط دستگاه درست نمی‌شود.
  • استحکام و طول عمر این دستگاه‌ها بسیار بالا است.

دستگاه‌های ما کاملاً ضدبو هستند و به دلیل استفاده از تفلن و آلومینیوم از نظر بهداشتی استانداردهای لازم را دارند. در روکش و بدنه این دستگاه از متریال‌های مرغوب استفاده شده است و گوشت به آن نمی‌چسپد. این موارد نسبت به نمونه‌های رستورانی دارای اندازه و سایز مرتب‌تری هستند. با استفاده از این محصول شما محدودیتی در استفاده از گوشت خاصی ندارید.

همانطور که می‌دانید کباب کوبیده یکی از غذاهای بسیار محبوب بین خانواده‌ها است. با این دستگاه دیگری نیازی به رفتن کبابی‌ها نیست تا از آن لذت ببرید. به سادگی در خانه کباب را درست کرده و با کباب پز یا منقل غذای دلپذیر خود را درست کنید.

کوبیده با کباب پز خانگی یا گازی

خوب حالا کباب‌های خوش رخ خود را سیخ کرده و آماده کباب کردن هستند. شما دو راه برای کباب کردن دارید؛ اول استفاده از منقل و دوم استفاده از کباب پز گازی.

در مورد منقل که روند مشخص است. می‌توانید منقل خود را پشت صندوق عقب قرار بدهید و به هر جایی که می‌خواهید بروید و با ذغال آتش درست کنید. اگر در منزل بالکن هم دارید از این وسیله می‌توانید برای درست کردن کباب در منزل استفاده کنید. منقل را می‌توانید از طریق لینک زیر خریداری کنید:

اما اگر بالکن ندارید و می‌خواهید در خانه کباب درست کنید پیشنهاد ما استفاده از کباب پز گازی فایز است. شما در محیط خانه می‌توانید از این وسیله استفاده کنید و در آشپزخانه کباب درست کنید.

کباب زن فایر به هم به گاز شهری و هم به کپسول گاز مایع وصل می‌شود. این کباب زن 8 جای سیخ دارد و به صورت افقی در جای خود جای می‌گیرد. کافی است در قسمت سینی آن کمی آب بریزید و بدون دود و بوی دستگاه در خانه را هم بگیرید.

در این روش استفاده، کوبیده با کباب پز خانگی هیچ کثیف کاری و دودی ایجاد نمی‌کند. و به راحتی می‎‌توانید در خانه از این امکانات بهره ببرید. اگر در منزل خودتان بالکن هم داشته باشید بهتر می‌توانید این کار را انجام دهید.

با استفاده از کباب پز گازی 8 سیخ کوبیده یا جوجه یا هر کباب دیگری را می‌توانید درست کنید. جنس بدنه از ورق فولاد گالوانیزه است و بدون ذغال و دود می‌توانید سیخ‌ها را روی آتش گذاشته و کباب‌های آماده و آبدار را تحویل بگیرید.

modir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی ندارید؟